martes, 1 de marzo de 2011

LO QUE NOS FALTABA, CIU.

Éramos pocos y parió la perra!!7, ha pasado muy poco tiempo desde el triunfo de Artur Mas en las elecciones catalanas y ya nos ha perjudicado CIU de lleno!, paralizando la construcción del nuevo instituto escuela Joan Miró y que también afectará al Marcel•lí Esquius "pendiente de prioridades", vamos en otras palabras tenemos barracones para rato (años), pero no pasa naaaaada en Miami-Platja estamos acostumbrados, en otros sitios tienen barracones un par de años y no veas el “por culo” que dan, ojalá gane de nuevo las elecciones municipales el PSC (Fran Morancho) si gana CIU ya nos pueden dar con una vara verde (quien luchará por las infraestructuras de Miami??, CIU?? JA!! cuando lo vea me lo creeré, llamarme incrédulo después de 12 años de bien poquito) era de esperar recortes pero creo que todo lo proyectado se debería de construir por ley.
Seguramente otra de las obras afectadas será el corredor del mediterrani que ya lleva un retraso de 6 años con lo que conllevará más muertes en el actual trazado urbano de la vía, el asfalto de la N-340 se va deteriorando, aguantará 8 o 9 años???? Seguramente no, pero que remedio le queda y de la luz en la salida de la autovía ni hablemos…..que no la veremos.
Espero que el día que comiencen grandes obras como la reconversión de la avenida Barcelona(N-340) en una gran rambla y adecuación del paseo marítimo en peatonal a su paso por las calas, transcurridos unos meses no se queden las obras a medias o lo peor que nunca vean la luz y también deseo que no le pase algo parecido al proyecto de la "llei de barris" que se está ejecutando en estos momentos en Miami, la verdad siempre he sido muy escéptico con quienes nos gobiernan desde Barcelona, sean quienes sean, como siempre la Tarragona sur olvidada.

MIAMI POST, 186
Todas las fotos, logotipos, videos, escritos, etc... publicados en este blog son de dominio público, por una Internet sin censuras, para que sea de los ciudadanos, no de los lobbies culturales!!!La mayoría de imágenes que salen en este blog, son pescadas con caña de los cibermares. Si alguna de ellas supusiese cualquier tipo de problema referente a derechos y cosas de esas, no tienes más que decírmelo y la retiraré. Para que pelear cuando podemos razonar.
http:
//miamimemata.blogspot.com/

10 comentarios:

Albert dijo...

No et falta raó en reclamar totes aquestes infraestructures però el problema és que la caixa està buida, malauradament.

No sóc de CiU però no crec que l'actual situació sigui de la seva responsabilitat.

Cal començar a ser més creatius en la generació d'ingressos i en altres actuacions públiques que tinguin més recorregut, menys costos i no tan basades en la construcció d'infraestructures.

Posats a triar, m´estimo més el contingut (educació de qualitat, professorat compromès, esforç, treball, preparació,...)que el continent (edificis o barracons).

Anónimo dijo...

Una de les nostres gallines d'or és el turisme: molts pobles fan atractiu el seu potencial, Vandellos amb el moli d'oli, Pratdip, etc...Nosaltres només platges, centre Miró...i moltes fires. Potser podriem fer algo més no?, si la construcció ja no funciona haurem de buscar altres altenatives.

Anónimo dijo...

El tripartit va estirar més el braç que la màniga.
Setmana blanca, ordinadors a les aules, institut escola o escoles noves que potser no calien?....

Anónimo dijo...

tan bien que lo hace el psc como es que este ayuntamiento no destina dinero para turismo

Anónimo dijo...

i el lloger de la Masia de Miró quant costa?
Es diu que una barbaritat al mes

gemma1971 dijo...

en el tema barracons... comparteixo al 100% la opinió de l'Albert

Fa molts anys que existeixen barracons per a estudiar..., encara que fossin temps econòmicament bons..., no hi ha cap mal en estudiar en barracons, ho important, és la professionalitat, els medis i un nivell bo de cultura etc etc

Miamimemata 2.0 dijo...

Alberto seguramente tienes razón pero tampoco se puede cerrar el grifo solo alegando pendiente de prioridades.
Gracias por pasar

Miamimemata 2.0 dijo...

Anónimo 11:06 Pues tu dirás otras alternativas, a parte de las playas y de la montaña y eso también vende creo que lo que se está haciendo con el caso Miró puede atraer turismo, la fira creo que cada año va a más te recuerdo que estaba hundida, la estación náutica también da mucha publicidad, tenemos los mejores campings, van a un montón de ferias, creo que se puede promocionar todo lo de nuestro alrededor Tarragona, port aventura, el delta, el priorat, joder si lo tenemos todo!! no se a mi me parece que se promociona bien el turismo yo sigo diciendo que faltan hoteles pero bueno ya nadie me escucha.
Saludos

Miamimemata 2.0 dijo...

puede seeeeeer pero si no lo reclamamos nunca lo tendremos

galaxias dijo...

Felicitar a l'alcalde i a tots els regidors que en aquests quatre anys han treballat en grup per les millores del municipi, si no haguessin estat d'acord no s'hagués fet res.

Respecte a la futura avinguda de Barcelona, tinc algunes preguntes a realitzar:

Les tres comissions de treball es realitzen en horari laboral, o impliquen una despesa extra per a l'ajuntament?

Els arquitectes del ajuntament no poden realitzar el projecte en el seu horari laboral a l'ajuntament?
Ara que no hi ha obres al municipi poden fer-ho, surt més barat i no s'ha de realitzar una despesa extraordinària en cap estudi de prestigiosos i innovadors arquitectes,

En aquests moments en què l'economia del país i del municipi està sota mínims i costa a moltíssim ciutadans arribar a final de mes, és convenient encarregar el projecte als arquitectes? es gasten € i paper per a res, milions d'euros per no poder realitzar-lo i tenir un llibre molt gros en un calaix, només serveix per acompanyar el projecte de l'ajuntament i altres, que estan solets.
Sabem que la campanya electoral queda prop, han de prometre coses, però la millor promesa per als ciutadans seriosa es que l'ajuntament no s'endeutés més del que esta.

Procureu ser bons gestors, no estirar més la màniga que el braç en coses que en aquests moments no es poden realitzar, les prioritats són més humanitàries, els ciutadans ho passen malament, les nòmines que tenen no arriben per viure, siguem seriosos, no malbaratin en coses innecessàries, vostès poden arribar a fi de mes amb una nòmina com la que cobren, que surt de tots els ciutadans, ja arribaran temps millors i es podran realitzar aquests projectes, si és que s'aconsegueix sortir d'aquesta maleïda crisi.

Els ciutadans on han de dirigir-se per veure la comptabilitat de l'ajuntament partida per partida?

Si algun ciutadà vol veure com es gasta els diners del contribuent pas a pas i amb total transparència pot realitzar-lo?

L'ajuntament no és un negoci particular, és de tots els ciutadans, si tot fos transparent, seria molt millor no existiria en cap estament la corrupció.
Si em contesten a totes aquestes preguntes els hi agrairé, són inquietuds que com a ciutadà tinc, havent vist tot el que succeeix en el país amb tants casos de corrupció, crec que ja és hora que comencem a ser més seriosos, la justícia no funciona, els ciutadans haurem de començar a exigir serietat i neteja en les institucions

L'ajuntament penja els pressupostos però no es veu partida per partida com es gasta els diners pas a pas.

Moltes gracies.